گفت..

♥♥تقدیم به بی نشون ترین عاشق دنیا♥♥

گفت:می خوای برات یادگاری بنویسم!گفتم:کجا؟ گفت:رو قلبت!!گفتم:مگه

میشه؟! گفت:اره سخت نیست.اسونه! گفتم:باشه.بنویس تا همیشه

یادگاری بمونه! یه خنجر برداشت!!!گفتم:این چیه؟! گفت:هیس!!!منم

ساکت شدم!! گفتم:بنویس دیگه.چرا معطلی؟!! خنجر برداشت و با تیزی

خنجر نوشت:"دوستت دارم دیوونه!" الان اون رفته.خیلی وقته.کجا؟نمی

دونم. اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده ""دوستت دارم

دیوونه""!!!



نظرات شما عزیزان:

دست نوشته های یک دختر تنها
ساعت17:14---16 تير 1391
طبیبان درد بیدرمان پسندند /به تاب عشق باید سوخت تب چیست ؟
سلام وبت قشنگه موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 14 / 4 / 1391|20:26 | ♥p.s♥ |